Το “cold email” ως στρατηγική επιλογή των startups για την ανάπτυξη των πωλήσεων και τη βελτίωση της επικοινωνίας τους με το κοινό-στόχο, αποτέλεσε το θέμα του workshop που διοργάνωσε το Κέντρο Αρχιμήδης, σε συνεργασία με τη Sales Captain, στο πλαίσιο του 7ου κύκλου Επιχειρηματικής Επιτάχυνσης, την Τετάρτη 22/5/2024.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να διερευνήσουν τις δυνατότητες του cold e-mailing, μέσα από προτάσεις, τεχνικές, εργαλεία και καλά παραδείγματα που παρουσίασε ο Βασίλης Σταθόπουλος, CEO, και ο Παναγιώτης Σίσαμος, Growth, της Sales Captain.

Η πρώτη φάση του 7ου κύκλου Επιχειρηματικής Επιτάχυνσης του Κέντρου Αρχιμήδης πλησιάζει προς την ολοκλήρωσή της και οι ομάδες ετοιμάζονται για το Demo Day και την παρουσίαση των επιχειρηματικών τους ιδεών σε επενδυτές.

Μοιραστείτε το άρθρο